Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Reklama

 


 

 

 

eBerry.cz Naše prodejna je výdejní místo
Eberry.cz

 

Podporuje mojeID

JAK NAKUPOVAT » Doprava a platba
Doprava a platba

Nejlépe je si vyzvednout zboží u nás na prodejně,
kde si ho můžete v klidu zkontrolovat a vyzkoušet!
Máme otevřeno pondělí-pátek 9-12, 13-18.

 

 

DOPRAVA ZBOŽÍ:
Exkluzivní naše doprava po Praze za 450 Kč.
Po dohodě většinou ve večerních hodinách. Zapojení a odvoz starého spotřebiče.

 

Expresní balíkovou přepravou DPD.

Po celé ČR doprava 120.-Kč.

Zásilková přeprava DPD (do 30 kg)

Přepravní služba DPD zajišťuje dodání zásilek o celkové hmotnosti do 30 kg po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin od expedice z našeho skladu.


Součástí služby je poskytnutí informací o zásilce. Minimálně jeden pracovní den před doručením zásilky obdržíte zprávu, prostřednictvím e-mailu a SMS, s informací o čísle zásilky a předpokládaném termínu dodání a s výší dobírky (pokud se jedná o dobírkovou zásilku).

Den doručení je možné změnit online na stránkách přepravce: www.dpd.cz , k tomu vám stačí znát číslo zásilky.

V den doručení vás kontaktuje pracovník společnosti DPD, aby upřesnil čas dodání nebo vás informoval o případných změnách.

V případě, že vás kurýr nezastihne, zanechá písemné oznámení ve vaší schránce o neúspěšném doručení. Informace vám rovněž bude zaslána e-mailem. Další pokus o doručení probíhá automaticky následující pracovní den. Pokud vám termín nevyhovuje, můžete jej změnit podle pokynů v SMS.

Zákaznický servis DPD můžete kontaktovat na telefonním čísle 841 700 700.

 

 

Převzetí zásilky

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápisem o škodě. V případě převzetí poškozené zásilky žádáme o nahlášení této události nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky a my vám rádi poradíme jak v takových případech postupovat. V případě reklamace doporučujeme nevyhazovat obal - je předmětem důkazního řízení.

Doručenou zásilku můžete zaplatit kurýrovi na dobírku v hotovosti.

Cena přepravy prostřednictvím DPD je za  120.-Kč.

DPD ParcelShop je doručení do výdejního místa. Máme jich už přes 100

Co vám udělá radost?

  • V naší síti výdejních míst Pickup najdete přes 100 poboček. A stále přibývají. Dlouhodobě spolupracujeme se společnostmi Mountfield a Uloženka. Vyzvednout balíček si lidé mohou
    i v jednom z našich 13 dep.
  • Každý balíček v ceně dopravy pojistíme do 50 000 Kč. Ať máte jistotu.
  • Můžete i mohou sledovat cestu svého balíčku na našem webu.
  • To, že jsme balíček předali, si můžete zkontrolovat v našem nástroji Sledování zásilky.
  • Cena 99.-

 

 

 


 

Českou poštou – obchodním balíkem

Ke koncové ceně je připočítaná částka 130,- Kč jako poštovné, 49 Kč dobírečné.

Zboží Vám zašleme českou poštou jako obchodní balík. Zboží je důkladně zabaleno (protinárazové - bublinkové obálky, krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

Zboží je doručeno do 24 hodin. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Potvrzení Vám přijde na e-mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.

Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy nám přijde objednávka.

Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 13:00 h.

 

MOŽNOSTI ZPŮSOBU PLATBY:

Platba převodem

Nejprve musíte zboží zaplatit převodem příslušné částky na náš bankovní účet 651241051/0100.
Po odeslání objednávky Vám bude přiděleno číslo objednávky. Pečlivě si jej opište a uveďte jej při platbě bankovním převodem jako variabilní symbol platby. Toto číslo bude i v předmětu potvrzovacího e-mailu jako číslo objednávky. Ihned jak přijmeme Vaši platbu na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám potvrdíme na e-mail nebo telefon.

Na dobírku

Platbu provedete při převzetí zboží od zásilkové služby.

 

Doprava zboží nad 35kg

Gebrüder Weiss spol. s r.o. 450,- Kč.  Cenové příplatky.

CZ - 150 00 Praha 5 =? CZ - celé dle PSČ, viz tabulka

příplatkové služby bez instalace:

Služba

cena

Doručení zboží do bytu s fyzickou pomocí odběratele:

50,- Kč / ks / poschodí

Svoz staré bílé techniky na nejbližší terminál + likvidace:

290,- Kč / ks

Termínovaná vykládka (okno 9-12, 12-14 nebo 14-17 hod.):

150,- Kč / zásilka

Úvěrová smlouva (podepsání a vrácení):

150,- Kč / smlouva

Dobírka

70,- Kč / zásilku

Avizace

15,- Kč / zásilku

 

PPL-Přepravní služba

    Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
    Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.

Cena 119.-
    Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
    Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
    Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.
    V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
     V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00).V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
    Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
    Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).
    Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
    Pokud je nabízena přeprava s PPL na Slovensko, umístěte do košíku logo přepravní společnosti DHL, protože zásilka bude na Slovensku doručována naší sítí DHL Parcel Slovensko.

Doručení do PPL ParcelShopu

Cena 99.-
    Zásilku si můžete nechat doručit na jedno z výdejních míst. Jejich seznam naleznete na http://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap.
    Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si ji budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit.
    V okamžiku doručení zásilky do PPL ParcelShopu Vám bude odeslána SMS a e-mail.


Obecné informace

    Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
    Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
    Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
    Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
    Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ