Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Informace o akcích
Facebok

Reklama

 


 

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. JAK NAKUPOVAT
  3. Doprava a platba
Doprava a platba

Nejlépe je si vyzvednout zboží u nás na prodejně,
kde si ho můžete v klidu zkontrolovat a vyzkoušet!
Máme otevřeno pondělí-pátek 9-12, 13-18.

 

 

DOPRAVA ZBOŽÍ:
Exkluzivní naše doprava po Praze za 450 Kč.
Po dohodě většinou ve večerních hodinách. Zapojení a odvoz starého spotřebiče.

 

Expresní balíkovou přepravou DPD.

Po celé ČR doprava 120.-Kč.

Zásilková přeprava DPD (do 30 kg)

Přepravní služba DPD zajišťuje dodání zásilek o celkové hmotnosti do 30 kg po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin od expedice z našeho skladu.


Součástí služby je poskytnutí informací o zásilce. Minimálně jeden pracovní den před doručením zásilky obdržíte zprávu, prostřednictvím e-mailu a SMS, s informací o čísle zásilky a předpokládaném termínu dodání a s výší dobírky (pokud se jedná o dobírkovou zásilku).

Den doručení je možné změnit online na stránkách přepravce: www.dpd.cz , k tomu vám stačí znát číslo zásilky.

V den doručení vás kontaktuje pracovník společnosti DPD, aby upřesnil čas dodání nebo vás informoval o případných změnách.

V případě, že vás kurýr nezastihne, zanechá písemné oznámení ve vaší schránce o neúspěšném doručení. Informace vám rovněž bude zaslána e-mailem. Další pokus o doručení probíhá automaticky následující pracovní den. Pokud vám termín nevyhovuje, můžete jej změnit podle pokynů v SMS.

Zákaznický servis DPD můžete kontaktovat na telefonním čísle 841 700 700.

 

 

Převzetí zásilky

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápisem o škodě. V případě převzetí poškozené zásilky žádáme o nahlášení této události nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky a my vám rádi poradíme jak v takových případech postupovat. V případě reklamace doporučujeme nevyhazovat obal - je předmětem důkazního řízení.

Doručenou zásilku můžete zaplatit kurýrovi na dobírku v hotovosti.

Cena přepravy prostřednictvím DPD je za  120.-Kč.

DPD ParcelShop je doručení do výdejního místa. Máme jich už přes 100

Co vám udělá radost?

  • V naší síti výdejních míst Pickup najdete přes 100 poboček. A stále přibývají. Dlouhodobě spolupracujeme se společnostmi Mountfield a Uloženka. Vyzvednout balíček si lidé mohou
    i v jednom z našich 13 dep.
  • Každý balíček v ceně dopravy pojistíme do 50 000 Kč. Ať máte jistotu.
  • Můžete i mohou sledovat cestu svého balíčku na našem webu.
  • To, že jsme balíček předali, si můžete zkontrolovat v našem nástroji Sledování zásilky.
  • Cena 99.-

 

 

 


 

Českou poštou – obchodním balíkem

Ke koncové ceně je připočítaná částka 130,- Kč jako poštovné, 49 Kč dobírečné.

Zboží Vám zašleme českou poštou jako obchodní balík. Zboží je důkladně zabaleno (protinárazové - bublinkové obálky, krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

Zboží je doručeno do 24 hodin. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Potvrzení Vám přijde na e-mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.

Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy nám přijde objednávka.

Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 13:00 h.

 

MOŽNOSTI ZPŮSOBU PLATBY:

Platba převodem

Nejprve musíte zboží zaplatit převodem příslušné částky na náš bankovní účet 651241051/0100.
Po odeslání objednávky Vám bude přiděleno číslo objednávky. Pečlivě si jej opište a uveďte jej při platbě bankovním převodem jako variabilní symbol platby. Toto číslo bude i v předmětu potvrzovacího e-mailu jako číslo objednávky. Ihned jak přijmeme Vaši platbu na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám potvrdíme na e-mail nebo telefon.

Na dobírku

Platbu provedete při převzetí zboží od zásilkové služby.

 

Doprava zboží nad 35kg

Gebrüder Weiss spol. s r.o. 450,- Kč.  Cenové příplatky.

CZ - 150 00 Praha 5 =? CZ - celé dle PSČ, viz tabulka

příplatkové služby bez instalace:

Služba

cena

Doručení zboží do bytu s fyzickou pomocí odběratele:

50,- Kč / ks / poschodí

Svoz staré bílé techniky na nejbližší terminál + likvidace:

290,- Kč / ks

Termínovaná vykládka (okno 9-12, 12-14 nebo 14-17 hod.):

150,- Kč / zásilka

Úvěrová smlouva (podepsání a vrácení):

150,- Kč / smlouva

Dobírka

70,- Kč / zásilku

Avizace

15,- Kč / zásilku

 

PPL-Přepravní služba

    Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
    Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.

Cena 119.-
    Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
    Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
    Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.
    V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
     V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00).V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
    Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
    Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).
    Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
    Pokud je nabízena přeprava s PPL na Slovensko, umístěte do košíku logo přepravní společnosti DHL, protože zásilka bude na Slovensku doručována naší sítí DHL Parcel Slovensko.

Doručení do PPL ParcelShopu

Cena 99.-
    Zásilku si můžete nechat doručit na jedno z výdejních míst. Jejich seznam naleznete na http://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap.
    Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si ji budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit.
    V okamžiku doručení zásilky do PPL ParcelShopu Vám bude odeslána SMS a e-mail.


Obecné informace

    Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
    Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
    Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
    Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
    Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení

Nestíháte sledovat novinky na našich stránkách? Přihlašte se k odběru a my je budeme přednostně zasílat na Váš e-mail. Nic Vám již neunikne.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V případě, že nějaký spotřebič, který byste si přáli, neuvidíte v našem internetovém obchodě, neváhejte a kontaktujte nás! Obratem zajistíme a objednáme!

Kde nás najdete

Radlická 11167/17
Praha 5-Radlice, 15000

otevřeno:
pondělí-pátek 9-18 hod

Mapa

Kontakty
Elektro-styl
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz