Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
13.08.2007
Naše doprava
Exkluzivní naše doprava po Praze za 450,- číst celé
13.08.2007
Doprava DPD
Dopravou DPD zboží v Praze a Brně doručeno ve večerních hodinách. číst celé
Zobrazit všechny novinky
Informace o akcích

Reklama

 


 

 

 

eBerry.cz Naše prodejna je výdejní místo
Eberry.cz

 

  1. Úvod
  2. ZÁRUKA & REKLAMACE
Záruka a reklamace


Kontakt na vyřizování reklamací

 

provozovatel:Elektrostyl
Radlická 17
150 00 Praha 5
telefon:

+420 251555678

zodpovědná osoba:
e-mail:
Jiří Fafejta
elektrostyl@volny.cz

 

  1. Záruka za zboží prodávané v Elektronickém obchodním domě prodávajícího se řídí platným a účinným právním řádem České republiky.
  2. Prodávající prodává zboží špičkové kvality. V případě poruchy zboží je možno se obrátit na prodávajícího nebo na autorizované servisy pro jednotlivé typy výrobků.
  3. Při dodání zboží je zákazníkovi spolu se zbožím doručen i záruční list. Tento záruční list může zákazník zaslat prodávajícímu, který záruční list potvrdí a obratem jej potvrzený zašle zákazníkovi zpět.
  4. Zákazníkovi se doporučuje prohlédnout zboží vč. příslušenství dle přiložená faktury bezprostředně po jeho převzetí. Zákazník zkontroluje stav zboží a v případě poškození vyhotoví záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. Veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
    V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky by měl zákazník reklamovat zboží nejpozději do tří dnů po dodání zboží. Před prvním použitím zboží je zákazník povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník.
  5. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.
  6. V případě, že zboží při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to opravou zboží, výměnou zboží a, není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Zákazník má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom rozhodne autorizované servisní středisko, a to formou písemného posouzení této vady. V takovém případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.

Nestíháte sledovat novinky na našich stránkách? Přihlašte se k odběru a my je budeme přednostně zasílat na Váš e-mail. Nic Vám již neunikne.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V případě, že nějaký spotřebič, který byste si přáli, neuvidíte v našem internetovém obchodě, neváhejte a kontaktujte nás! Obratem zajistíme a objednáme!

Kde nás najdete

Radlická 17
Praha 5-Radlice, 15000

otevřeno:
pondělí-pátek 9-18 hod.

Sobota-neděle 9-16 hod

24,12,----9-12 hod

Mapa

Kontakty
Elektro-styl
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.